آسیب رطوبتی یکی از چالش های اساسی در روسازی های آسفالتی گرم (HMA) در مناطق سردسیر است. حساسیت رطوبتی تمایل مخلوط های آسفالتی به عریان شدگی است که می تواند مقدمه ای بر ایجاد خرابی هایی از قبیل ترک خوردگی، شن زدگی و به ویژه شیارشدگی باشد در این پژوهش سعی شده است پس از تعیین قیر بهینه با استفاده از افزودنی نانولوله کربنی تأثیر این افزودنی با میزان 1%، 2% و 3% بر پارامترهای آزمایش مارشال و رفع مشکل عریان شدگی و چسبندگی بین قیر و سنگدانه ها در مخلوط های آسفالتی داغ اصلاح نشده در شرایط رطوبت زیاد و تحت سیکل های ذوب و یخ و اشباع با آب بررسی و مقایسه شود.

 

مقاله ارزیابی اثر نانولوله های کربنی بر مشخصات فنی مخلوط آسفالت داغ

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

باربری در تهران اجاره جرثقيل در تهران آموزش زبان انگلیسی آوای درون Marc سختی گیر – قیمت و محاسبه ظرفیت سختی گیر خوابگاه دخترانه دانشجویی ستاره میدان ولیعصر فروشگاه اینترنتی آی مارکت دانلود رایگان فیلم,سريال Attic